czwartek, 16 grudnia 2010

Slums Attack i O.S.T.R. w studiu La Bomba

Szczerze - nie spodziewałem się takiej kolaboracji i gdyby mi ktoś powiedział, że coś takiego zobaczę w najbliższym czasie to parsknąłbym gromkim śmiechem. A jednak! Wspólny kawałek Peji i Ostrego jest w drodze. Będzie też trzeci raper i biorąc pod uwagę jak zapowiadają to pozostali autorzy może być naprawdę grubo.

Peja ostatnio stał się postacią, która w środowisku polskiego rapu wprowadziła całą masę kontrowersji. Najpierw wydarzenia w Zielonej Górze, potem beefy między innymi z Tede i Pariasem. To wszystko sprawiło, że Poznaniak zyskał sobie z jednej strony rzeszę fanatycznych do granic możliwości fanów, z drugiej narobił sobie jeszcze więcej wrogów. Ta kolaboracja może stanowić początek odkupienia Peji na polskiej scenie.

Zresztą zobaczcie sami wideo prosto z La Bomba Studio! Dla mnie tych kilka wersów, które możemy usłyszeć to ciary po plecach i totalna zajawka na kilka najbliższych dni. A co wy o tym sądzicie?

4 komentarze:

  1. Nie jestem ani fanem ani specjalnym znawcą polskiego rapu, ale nawet dla takiego laika jak ja Peja i O.S.T.R. to dwa bieguny. Przyznam, że zdziwiło mnie to video, które widziałem dziś na Fb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mów! Sam jestem zaskoczony. Ale widać (i słychać!), że szykuje się coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozacko sie zapowiada, ciekawe kto 3 bedzie. Abradab?

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorąc pod uwagę z jaką pompą to zapowiadają, stawiałbym na kogoś z Ameryki. I to kogoś znanego. Pozostaje czekać. Chociaż bit pasuje pod wokale chłopaków z Hocus Pocus. :P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy